Korisne informacije

Obavijest: Ugovaranje novog SEPA izravnog terećenja

Od 1. veljače 2024. godine gradska tvrtka Poslovni sustavi d.o.o. započela je s pružanjem usluga objedinjene naplate troškova stanovanja koje je prethodno obavljala tvrtka Ri-Stan d.o.o.

Na računu objedinjene naplate stanovanja za mjesec siječanj 2024. godine, izdanog od strane Poslovnih sustava d.o.o., nalaze se usluge i naknade za Grad Rijeku te KD Vodovod i kanalizacija d.o.o., KD Čistoća d.o.o. i Energo d.o.o.

SEPA izravna terećenja ugovorena s tvrtkom Ri-stan d.o.o. od 1. veljače 2024. godine nisu važeća, već se s Poslovnim sustavima d.o.o. mogu ugovoriti nova SEPA izravna terećenja za plaćanje mjesečnih računa troškova stanovanja.

Ugovaranje je moguće putem Rijeka CityCard portala ili osobno na šalteru.

Korisnici Rijeka CityCard portala mogu digitalnim putem ugovoriti SEPA izravno terećenje korištenjem važećih digitalnih potpisa u Republici Hrvatskoj (npr. FINA, Certilia).

Drugi način ugovaranja je osobnim dolaskom na šaltere u Rijeci: Rade Šupića 4 (radnim danom od 08:00 do 16:00 sati) ili Dolac 14 (radnim danom od 07:00 do 13:30 sati). Pri tome je potrebno uz ispunjeni obrazac dati na uvid osobnu iskaznicu ili putovnicu, a preporuča se imati i bankovnu karticu zbog kontrole broja računa. Osim na šalterskom mjestu, obrazac za ugovaranje SEPA izravnog terećanja moguće je preuzeti i na Rijeka CityCard portalu.

Pobliže informacije i upute za ugovoraje SEPA izravnog terećenja možete dobiti na e-mail: info@poslovni-sustavi.hr ili telefonski: 051 210-710.

Sve ostale informacije u vezi računa i plaćanja dostupne su i na šalterskim mjestima Poslovnih sustava d.o.o. u Rijeci:

Obrasci

Obrazac suglasnosti za SEPA izravno terećenje:

Rijeka CityCard PORTAL

Plaćajte usluge i račune bez naknade!

Posjetitelji i korisnici RCC portala mogu koristiti RCC Infocentar te saznati sve potrebne informacije o prometu, radovima, vremenu te stanju na parkiralištima u gradu Rijeci.

Svi odgovori

Česta pitanja

Odgovori na najčešće postavljana pitanja
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Površina stana ili kuće iskazana na računu, a temeljem koje se obračunava  komunalna i vodna naknada, grijanje i zajednička pričuva, ne odgovara stvarnoj površini


Za ispravak ili promjenu površine:     

  • za komunalnu i naknadu za uređenje voda obratiti se – šalter sala Grada Rijeke na adresi Titov trg 3, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati ili na kontakte Odsjeka za zajedničku komunalnu djelatnost,
  • za grijanje – obratiti se tvrtki s kojom je zgrada sklopila ugovor o raspodjeli troškova toplinske energije (grijanje),
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Račun troškova stanovanja glasi na drugo ime ili postoji pogreška u imenu i prezimenu


Presliku dokumenta kojim se dokazuje vlasništvo stana (vlasnički list, kupoprodajni ili darovni ugovor i dr. dokument o vlasništvu) dostaviti Odsjeku za upravljanje objektima stambene namjene pri Odjelu gradske uprave za gospodarenje imovinom, Titov trg 3 ili predati osobno u šalter sali na istoj adresi radnim danom od 8:30 do 15:30 sati.

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Do kojeg je datuma u mjesecu potrebno dostaviti očitanje plinomjera?


Ukoliko vas tijekom mjesečnog obilaska naš zaposlenik nije zatekao kod kuće i očitao vaše brojilo, očitanje dostavite do zadnjeg dana u mjesecu i to: