REKONSTRUKCIJA DISTRIBUTIVNE TOPLOVODNE MREŽE KOJA UKLJUČUJE RADOVE, UGRADNJU OPREME I USLUGE – PONOVLJENI POSTUPAK

Rijeka CityCard PORTAL

Plaćajte usluge i račune bez naknade!

Posjetitelji i korisnici RCC portala mogu koristiti RCC Infocentar te saznati sve potrebne informacije o prometu, radovima, vremenu te stanju na parkiralištima u gradu Rijeci.

Svi odgovori

Česta pitanja

Odgovori na najčešće postavljana pitanja
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Do kojeg je datuma u mjesecu potrebno dostaviti očitanje plinomjera?


Ukoliko vas tijekom mjesečnog obilaska naš zaposlenik nije zatekao kod kuće i očitao vaše brojilo, očitanje dostavite do zadnjeg dana u mjesecu i to:

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Kako mogu promijeniti adresu za dostavu računa troškova stanovanja ili dostavu računa elektroničkom poštom?


Zahtjev za promjenu adrese slanja računa ili dostavu računa elektroničkom poštom možete dostaviti  na e-adresu info@poslovni-sustavi.hr. Zahtjev možete preuzeti ovdje >

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Račun troškova stanovanja glasi na drugo ime ili postoji pogreška u imenu i prezimenu


Presliku dokumenta kojim se dokazuje vlasništvo stana (vlasnički list, kupoprodajni ili darovni ugovor i dr. dokument o vlasništvu) dostaviti Odsjeku za upravljanje objektima stambene namjene pri Odjelu gradske uprave za gospodarenje imovinom, Titov trg 3 ili predati osobno u šalter sali na istoj adresi radnim danom od 8:30 do 15:30 sati.